Приходь на найпотужнішу бізнес-подію у Чернівцях!
23.03.2017
x
Приходь на найпотужнішу бізнес-подію у Чернівцях!

Експерти з маркетингу, тайм-менеджменту, бізнес-консультанти та власники компаній в сферах ресторанного бізнесу, IT, e-commerce поділяться своїми кейсами, а також розкажуть про власні «шишки» та «велосипеди».

Експерти з маркетингу, тайм-менеджменту, бізнес-консультанти та власники компаній в сферах ресторанного бізнесу, IT, e-commerce поділяться своїми кейсами, інструментами для контролю і збільшенню продажів, а також розкажуть про власні «шишки» та «велосипеди».

Бажаєте працювати ефективніше без збільшення штату та налагодити внутрішні процеси компанії? Тоді реєструйтеся!

Ваш безкоштовний квиток тут: https://goo.gl/rJUnw0.

Програма семінару:

— «Парадокси споживацького мислення і як цим користуватися»

Дмитро Розенфельд, засновник ROZENFELD OFFICE;

— «Стійке лідерство або боротьба за виживання? 5 трендів управління бізнесом, що дають конкурентну перевагу прямо зараз»

Ольга Пашина, менеджер партнерського відділу 1С-Бітрікс;

— «Як управляти компанією в умовах сучасної нестабільності?»

Олексій Назаров, співвласник мережі ресторанів OZZY;

— «Тайм-менеджмент керівника: як встигнути все»

Оксана Долгова, експерт з тайм-менеджменту, BogushTime;

— «Бітрікс24»: комунікації, спільна робота, CRM»

Ольга Пашина, менеджер партнерського відділу 1С-Бітрікс;

— «Організація роботи географічно розподіленої компанії: як не з'їхати з ґлузду»

Кирило Мельничук, директор з розвитку digital-агентства AlterEGO;

— «Модернізація логістичних процесів за допомогою Бітрікс24»

Петро Тоненчук, директор florium.ua;

— «Зоряна команда: як створити згоду в групі та привести їх до перемоги»

Катерина Балановська, директор Visotsky Consalting Kiev;

— «Ефективний колл-центр: будуємо комунікації з клієнтами»

Іван Машканцев, керівник відділу впровадження Бітрікс24 digital-агентства AlterEGO;

— «Hard things about soft skills»

Тарас Чорний, співвласник та директор з розвитку ImproveIT;

— «Як змусити продавати навіть покоївку або як зробити всю компанію клієнто-орієнтованою»

Дмитро Моцьо, засновник та директор АМР.